onsdag 6 maj 2009

Lite speciella

När andra klasser har tråkigt på sin lektioner gör det saker som ungdomar normalt gör. Mich och hennes buddies (om hon har några haha) gör bögtestet. Dvs. att sudda så hårt och länge man kan på handryggen, därav hennes fina brännmärken. Oj nu ska vi gå! See ya afta school!

Jo, det jag skulle säga var att (jag har alltså kommit hem nu men det var inte det jag skulle berätta) min klass gör lite andra grejer. När vi har tråkigt på SO:n sitter vi och har en egen lektion i franska och spanska. Ett exempel på det är från igår, jag på spanska och Ramin på franska (observera att vi inte vet vad den andre skriver, även om vi gissar ganska bra ibland):

- (Utropstecken upp och ner)Hola!
- Bonjour, mes amie!
- Sí, sí, y tú eres un pezón gordo...
- Hien? Que tu doit? Je ne se pas!
- Yo no sé también, (frågetecken upp och ner)porqué lo crees?
- Tu es trés mechant! Je ne t´aime pas.
- (UtU&N)No te quiere! Quizas mi padre/primo va a utilizarte como un pene plástico.
- Oui, je sais maintenant! Tu es drole et un viande hachée, tu sais, un vache mort.
- Erasé una vez un chico muy lento y aburrido y (UtU&N)el chico era tú!
- ...Je sais que tu es un homme, un homme trés malheure! Buhu! Haha! Je sais, je sais!
- Ah... como me dijo, eres sooooo lento. Ahora no tengo nada tiempo para ti. (UtU&N)Adiós amigo!
- D´accord! Je sais que tu etre av retard, trés, trés retard! Oui, oui! Au revoir et bon soir!

Störda? Jag vet and that´s what I like about it!

1 kommentar:

Linnea sa...

Haha, kul att han säger; Du är en köttfärs. Jaa, Ramin kan hitta på många nya ord =)