lördag 30 maj 2009

Lite shopping så där

Jaha, nu har lilla Fanny varit med mor sin och handlat grejer, så som:

  • Bal-/bröllpsklänning från Vila, 399 (599) kr.
  • Klackskor från Gino Ventori, 299 kr
  • Chinos från Wera, 499 kr.
  • Gladiatorsandaler från Tamaris, 319 kr.
  • Nagellack i korall från O.P.I, 150 (joo...) kr.
  • Handkräm (kokos och melon) från O.P.I, 50 kr.
  • Axelbandslös BH från Lindex, 149 kr.
  • Vitt linne från Lindex, 49 kr.
  • Morsdagspresenter till mamma, Muminmamman och farmor från Stockhome, 166 kr.

Nu är jag alltså officiellt skittråkig, chinos och gladiatorsandaler. Frågan är om jag kommer ha de båda tillsammans i skolan. Förmodligen inte. Ni kan förresten vara lugna, det är inte jag som ska gifta mig.

Ligger nu i solen och äter mina beloved Jelly Beans. Kommer troligtvis ha en myra i munnen inom kort, det finns ganska många som kryper runt filten. Åhh titta en spindel! Den hoppas vi på!

Inga kommentarer: