torsdag 14 maj 2009

Nu

Hoppar ett gäng wannabes från typ Ungern runt på scenen. Alcazarinspirerat? Nej nej...
Ledsen att jag inte bloggat men skolan är just nu prio ett och faktiskt det roligaste. Mycket att göra men när man väl får sin belöning är det värt det. Alla gånger. Som när jag stötte på SO-Christer i backen på väg hem i dag. Jag hejade och han sa:
- Du...jag läste ditt energiarbete...
Efter det kommer jag bara ihåg att jag stog och flinade som ett jävla fån och orden grymt imponerad, fenomenalt språk, naturlig fallenhet, fantastisk argumentation och så jävla bra. Haha det är sant, alla dessa superlativ om ett arbete. Kan säga att jag inte kunde sluta skratta på vägen hem. Tänk att bekräftelse är det lättaste sättet att uppnå ren lycka.
I alla fall för mig, men det är för att jag är en så vedervärdig människa.
Ha det bra nu så ska jag skriva klart min bokanalys som SKA bli märkt med ett MVG. Därmed basta!

Inga kommentarer: