söndag 31 maj 2009

Men suck

Jag är så bra för jag spillde nyss chokladglass på nya chinosen. I och för sig var det Ben&Jerrys men ändå. Det verkar dock som att det gick bort med vatten.
Just det! Söderling vann! Fan vad häftigt säger jag bara. Sitter och väntar på sporten på CNN för att kolla hur det här ses utomlands. Kanske är det bara vi i lilla svennebananland som förstorar upp det hela men...nää. Tennis är ju en big deal i stora vida världen och inte minst på CNN.
Imorgon är det skola igen *glad gubbe*. Tyvärr är måndagar jäkligt sega men det brukar bli skoj ändå. Måste sy klart mitt trafikoffer till apa på slödjen. Öron på huvud, huvud på kropp och banan mellan händer (huh...). Den där bananen har vi haft väldigt roligt med kan jag berätta.
Nu börjar sporten! Känn er bortprioriterade.

Inga kommentarer: