måndag 4 maj 2009

Fine

Jag erkänner. Jag blev inte färdig med NO-arbetet till imorgon men vad gör det när jag kom på en väldans bra ursäkt (om den ens behövs då tiden för nationella c-delen i matte ligger på NO:n)- nämligen sanningen. Ska säga att jag helt enkelt inte vill lämna in ett arbete som inte når upp till den standarden det kan göra och att det därför kommer dröja till på onsdag till Olle får det. Ska även säga att anledningen till att jag är sent ute är för att våran dator med det sparade arbetet kraschade boom bang häromdagen och att jag varit tvungen till att skriva om allt. För det gjorde den ju faktiskt. Att jag sedan inte hade skrivit ett jota på arbetet innan behöver han inte få veta. Secret? Bra.
Ser ni, allt löser sig (om man är påhittig och trovärdig vill säga).

Inga kommentarer: